بهینه سازی سایت برای Google My Business

چطور با Google My Business وبسایتی رایگان و حرفه‌ای بسازیم؟

با این اقدامات، می‌توانید تأثیر مثبتی بر دیده شدن کسب‌ وکار خود در گوگل و جلب مشتریان جدید داشته باشید. مشخص کنید که آیا کسب ‌وکار شما به‌ صورت حضوری خدمات ارائه می‌دهد یا صرفاً آنلاین است. لیست GMB بر روی نقشه ها نیز ظاهر می شود و توسط گوگل در منابع مختلف دیگر قرار می گیرد. از این رو، حضور در آنجا می تواند موفقیت دیده شدنِ آنلاینِ یک تجارت را تضمین کند. طبق این نظرسنجی، بیشترین جستجوها برای مشاغل غذایی به صورت «نزدیک به من» انجام می شوند و سرگرمی و بانکداری بعد از آن قرار دارند. خیلی در نتیجه کار تاثیر دارهد و البته چون هزینه بالاتری هم دارد، باید قبل از استخدام عکاس حرفه ای به فکر هزینه هایش باشید.

با به‌روزرسانی ساعات کاری و رویدادهای ویژه، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما همیشه به‌روز هستند و می‌توانند ساعات کاری خود را برنامه‌ریزی کنند. در بخش‌های فرعی زیر، نحوه بهینه‌سازی توضیحات شرکت، اضافه کردن محتوای بصری و انتشار منظم پست‌ها به عنوان بخشی از بازاریابی محتوا را خواهید آموخت. برای استفاده کامل از پتانسیل Google برای کسب و کار من، مهم است که فهرست را به درستی ایجاد کنید. گوگل، به عنوان بزرگترین و پر استفاده‌ترین موتور جستجو در جهان، الگوریتم‌های پیچیده‌ای دارد که به طور مداوم به‌روزرسانی می‌شوند. این تغییرات دائمی، سئو را به یک بازی استراتژیک تبدیل کرده است که برای موفقیت در آن باید نه تنها به اصول پایه سئو تسلط داشته باشید، بلکه از ترفندهای پیشرفته و به‌روز نیز بهره‌مند شوید. لینک های خارجی، لینک هایی هستند که از سایت های دیگر به سایت شما اشاره می کنند.

هاست‌های نامعتبر یا کند می‌توانند تجربه کاربری ضعیفی ایجاد کرده و حتی بر رتبه سایت در گوگل تأثیر منفی بگذارند. هاست باکیفیت باید سرعت بالا، امنیت قوی و پشتیبانی فنی مناسبی ارائه دهد. موتورهای جستجویی مانند گوگل، سایت‌هایی را که محتوای منحصربه‌فرد و باکیفیت ارائه می‌دهند، با رتبه‌های بالاتر پاداش می‌دهند. بنابراین، اگر می‌خواهید جایگاه بهتری در نتایج جستجو به دست آورید و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنید، تمرکز بر تولید محتوای مفید و جذاب ضروری است. این نوع محتوا نه‌تنها کاربران را به سایت شما می‌آورد بلکه باعث می‌شود زمان بیشتری را در آن سپری کنند؛ مفهومی که به آن Dwell Time گفته می‌شود. وقتی سایت شما در نتایج جستجوی گوگل در رتبه‌های برتر قرار دارد، این به معنای آن است که نیاز کاربران را به‌سرعت و با دقت بیشتری برآورده کرده‌اید.

او مشتاق است که پروفایل کسب‌وکار خود را در گوگل فعال کند؛ اما برایش واضح نیست که چرا باید مراحل تایید پروفایل کسب‌وکارش را انجام دهد. اکنون که یک حساب Google My Business دارید؛ قبل از اینکه جلوتر بروید؛ باید بتوانید حساب خود را تایید کرده و ثابت کنید که مالک پروفایل کسب‌وکار خود هستید. ویدئوها می‌توانند تنوعی به پروفایل‌ شما اضافه کرده و شما را در بین سایر کسب‌وکارهای دستۀ خود متمایز کنند؛ اما اگر ویدئویی ندارید، نگران نباشید. اگر کسب‌وکار شما بیش از ۱۰ شعبه دارد و در حوزۀ ارائۀ خدمات یا مدیریت چندین کسب‌وکار فعالیت نمی‌کند، می‌توانید از روش تأیید گروهی استفاده کنید. گوگل یک کارت‌پستال الکترونیکی به آدرس کسب‌وکارتان ارسال می‌کند که حاوی یک کد تأیید است. برخلاف بسیاری از ابزارهای تبلیغاتی، استفاده از GMB رایگان است و برای همه کسب‌وکارها قابل دسترسی می‌باشد.

HTTPS امنیت بیشتری داره، چون اطلاعات کاربران رو رمزگذاری می‌کنه و از دسترسی هکرها جلوگیری می‌کنه. علاوه بر این، گوگل HTTPS رو به‌عنوان یکی از فاکتورهای رتبه‌بندی در نظر می‌گیره، پس به استفاده از HTTPS تأکید می‌شه. برای این کار، اول از ابزارهایی مثل Google Alerts یا Mention استفاده کن تا اشاره‌های بدون لینک به برند یا محصولت رو پیدا کنی. بعد می‌تونی به اون وب‌سایت‌ها پیام بدی و مودبانه درخواست کنی که یه لینک به سایتت اضافه کنن. این کار معمولاً خیلی راحت انجام می‌شه، چون اونا از قبل به محتوای تو اشاره کردن.

این کار باعث می‌شود کاربران به راحتی بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند و همچنین ممکن است گوگل این نوع محتوا را به‌عنوان اطلاعات ارزشمند تشخیص دهد. تصاویر اورجینال معمولاً در شبکه‌های اجتماعی بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند. این اشتراک‌گذاری‌ها می‌تواند باعث افزایش بازدید و تولید بک‌لینک‌های طبیعی به سایت شما شود، که هر دو عامل مهمی برای بهبود سئو هستند. در این مقاله، ما به شما ۹ ترفند طلایی سئو را معرفی خواهیم کرد که به طور قابل توجهی بهبود جایگاه سایت در گوگل را به همراه دارد. الگوریتم های گوگل قوانین مربوط به نحوه‌ی امتیازدهی به وب‌سایت‌های مختلف را مشخص می‌کنند.

وب سایت بدون گواهی SSL اغلب مشکوک به نظر می رسد، که می تواند منجر به نرخ پرش بالا شود. بنابراین، بهینه سازی امنیت وب سایت و سرعت بارگذاری برای کاهش نرخ پرش بسیار مهم است. استفاده از طرح‌بندی‌های انعطاف‌پذیر و پرسش‌های رسانه‌ای CSS برای ایجاد یک وب‌سایت واکنش‌گرا که با اندازه‌های مختلف صفحه نمایش سازگار است، اساسی است. سازگاری در طراحی بین دستگاه‌ها نگهداری و فهرست‌بندی توسط موتورهای جستجو را آسان‌تر می‌کند. ساختار URL خوب و ساختار وب سایت از URL های طولانی و پیچیده که می تواند برای کاربران گیج کننده باشد جلوگیری می کند.

این ابزار قدرتمند می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر جذب مشتریان محلی داشته باشد. توصیه می شود فهرستی از تمام عبارات جستجوی قابل تصور ایجاد کنید و آنها را به طور معقول در محتوای وب سایت ادغام کنید تا استفاده بهینه از عبارت جستجو شود. این تضمین می کند که محتوا برای کاربران و موتورهای جستجو مرتبط و مفید است. یک تکنیک جامع بهینه سازی سئو شامل جنبه های بسیاری از جمله به روز رسانی وب سایت برای اطمینان از به روز بودن و خواندن آن توسط موتورهای جستجو و کاربران به طور یکسان است. یکی فنی ممیزی SEO و Seo Check باید حداقل یک بار در سال انجام شود تا اطمینان حاصل شود که تمام جنبه های فنی به خوبی کار می کنند.

همچنین این امکان کمک می‌کند تا مشتریان آنلاین نزدیک به یکی از شعب رستوران، او را در نتیجه جستجو یا نقشه گوگل ببینند. برای تأیید لیستینگ (نمایش اطلاعات کسب‌وکار) گوگل مای بیزینس خود، چندین روش وجود دارد که در ادامه آن‌ها را توضیح خواهیم داد. یکی از بهترین ویژگی‌های گوگل بیزنس پروفایل، بینش‌های ارزشمندی است که دربارۀ رفتار مشتریان به شما می‌دهد. داشتن یک پروفایل فعال در GMB باعث بهبود رتبه‌بندی در جستجوهای محلی می‌شود و احتمال نمایش شما در نتایج بالاتر برای کاربران منطقه‌ای افزایش می‌یابد. لینک های داخلی مهم هستند زیرا اعتبار صفحات را تقویت می کنند و به گوگل کمک می کنند محتوای مرتبط را شناسایی کند. پیوندهای داخلی با ساختار مناسب همچنین تجربه کاربر و یافتن محتوا را بهبود می بخشد.

ابزار رسمی گوگل برای مدیریت حساب GMB، که امکان مدیریت اطلاعات، پاسخ به نظرات مشتریان، و مشاهده گزارش‌های عملکرد را فراهم می‌کند. یکی از اولین گام‌ها برای استفاده بهینه از Google My Business، ایجاد و تأیید پروفایل کسب‌وکار است. به یاد داشته باشید که تصاویر اولین چیزی هستند که کاربران می‌بینند، پس باید تاثیر مثبتی بر جای بگذارند. شما صفحه ای مشابه صفحه زیر مشاهده خوهید نمود و در صورتی که تمایل به خرید یک دامنه مجزا دارید “Buy Domain” را کلیک کنید و در غیر این صورت “No Thanks” را انتخاب نمایید. ارگانیک تر ترافیک می توان به طور موثر از طریق Google Analytics نظارت کرد. افزایش در ترافیک ارگانیک نشان دهنده یک استراتژی خوب فکر شده SEO است، در حالی که کاهش ممکن است نشان دهنده رتبه بندی خراب یا سایر مسائل باشد.

بهینه سازی موتورهای جستجوی محلی (Local SEO) یک عامل مهم برای هر شرکتی است و اهمیت روزافزونی پیدا می کند. کشف کلمات کلیدی مربوط به بخش “مردم نیز می‌پرسند” به فرآیند شناسایی و استفاده از سوالاتی اشاره دارد که به طور معمول در این بخش در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می‌شوند. این بخش به کاربران امکان می‌دهد تا به سؤالات متداول و مرتبطی که دیگر کاربران نیز درباره یک موضوع مشخص پرسیده‌اند، دسترسی داشته باشند. نظرات کاربران می‌توانند به‌عنوان محتوای جدید و اضافی در صفحه شما عمل کنند. این نظرات معمولاً شامل کلمات کلیدی مرتبط با موضوع مقاله هستند که می‌توانند به بهبود سئو کمک کنند. الگوریتم Product Review از جمله الگوریتم‌ های گوگل است که اثر آن به‌خصوص روی وب سایت‌های فروشگاهی، بسیار محسوس‌تر از وب سایت‌های دیگر است.

اگر از قسمت پروپاگاندایی موضوع بگذریم، کسب اطلاعات در مورد آپدیت‌ های گوگل حداقل می‌تواند از جریمه شدن‌های بی‌مورد جلوگیری کند. در این مطلب از بلاگ پارس‌پک در مورد همین موضوع صحبت کرده و اطلاعات کاملی را در مورد این الگوریتم‌ها ارائه کرده‌ایم. برای نمونه اگر به اکثر وبسایت‌های دانشگاهی دولتی در ایران دقت کنید متوجه خواهید شد که آنها برای دسکتاپ برنامه‌ریزی شده‌اند و بر روی گوشی موبایل عملکرد بدی دارند. تولید محتوا در وب قدمت زیادی دارند و امروز هم گوگل برای آن اهمیت زیادی قائل است.برای این‌که محتوای خوب و مفیدی تولید کنید از الگوریتم‌های محتوایی گوگل باخبر شوید و براساس آنها کار را پیش ببرید. تولید محتوا یک تکنیک عالی برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل به‌شمار می‌رود.محتوایی که از سوی برند شما منتشر می‌شود باید به‌روز، باکیفیت، جدید و مرتبط با حوزه فعالیت‌تان باشد. همچنین که محتوای شما باید برای گوگل بهینه شود تا در رتبه‌بندی جایگاه خوبی به‌دست بیاورد.

معروف‌ترین صنایعی که تحت این رادار جستجوی محلی قرار می گیرند، پذیرایی‌ها، بانک ها و سینماها هستند. داده های یک نظرسنجی در استرالیا نشان می دهد که 80٪ تلفن های هوشمند حداقل یک بار در ماه، کلمه کلیدی «نزدیک به من» را جستجو می کنند. اگر نوع انتخابی پست شما شامل گزینهٔ رسانه‌های گروهی یا Media باشد، باید بتونین بهترین استفاده را ازش ببرین. با توجه به تحقیقات گوگل، مردم به سمت پست‌هایی تمایل دارند که شامل فیلم ها، عکس‌ها و یا عکس‌های متحرک باشند. وقتی که شما پروفایل Google My Business خودتون رو میسازید، میتوانید یک عکس لوگو و عکس کاور اضافه کنید دقیقا مثل فیسبوک، توییتر، لینکدین یا پینتریست. بدون این عکس‌ها برای مردم سخت میشه که تشخیص بدهند که برند شما چی هست و شما چه کاره هستین.

ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که می تواند به شما در بهینه سازی نمایه Google My Business خود کمک کند، مانند Google Analytics و Google Ads. با ترکیب این ابزارها می توانید حضور آنلاین خود را بهبود بخشید و مشتریان بیشتری را جذب کنید. یک نمایه Google برای کسب و کار من که به طور کامل تکمیل شده و به طور منظم به روز می شود، که به عنوان نمایه کسب و کار نیز شناخته می شود، برای رتبه بندی بهتر در نتایج جستجوی محلی ضروری است. کسب‌وکارها باید از همه ویژگی‌های موجود در «Google برای کسب‌وکار من» برای افزایش دید و ارتباط استفاده کنند. با توجه به اینکه بیشتر کاربران از دستگاه‌های موبایل استفاده می‌کنند، محتوای شما باید برای نمایش در این دستگاه‌ها بهینه شده باشد.

داده های شرکت خود را به طور منظم به روز کنید تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان بالقوه همیشه به روز ترین اطلاعات را دریافت می کنند و سهواً از رقبا خارج نمی شوند. یک فهرست «Google برای کسب‌وکار من» که به خوبی حفظ شده باشد، می‌تواند دید در نتایج جستجو را افزایش دهد و تماس مشتریان بالقوه را با شما آسان‌تر کند. بهینه‌سازی برای Google Discover می‌تواند به شما کمک کند تا به‌روزتر با تغییرات الگوریتم‌های گوگل باشید. با دنبال کردن بهترین شیوه‌ها و اصول سئو، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با نیازها و ترجیحات کاربران همسو است. محتوای بهینه‌شده برای Google Discover به شما این امکان را می‌دهد که به کاربران جدیدی دسترسی پیدا کنید که ممکن است قبلا وب‌سایت شما را نشناخته باشند. این امر می‌تواند به گسترش دامنه دسترسی شما و جذب بازدیدکنندگان جدید کمک کند.

این حساب‌ها دسترسی به جزییات تحلیلی رو به شما میدهند و همچنین شما میتونین پرداخت ها و فروش آنلاین خودتون رو با استراتژی‌های تبلیغاتی ارگانیک سایت خودتون هم راستا کنین. محتوای بصری مانند تصاویر و ویدیوها برای جلب علاقه کاربران و ایجاد انگیزه در آنها برای بازدید از فروشگاه شما بسیار مهم است. تصاویر و ویدیوهای باکیفیت و آموزنده را نباید از نمایه «Google برای کسب‌وکار من» شما گم کنید زیرا جذابیت نمایه شما را افزایش می‌دهند. نتمارکو از سال ۱۳۹۳ و با هدف ارائه خدمات طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت و توسعه کسب و کار آنلاین راه اندازی گردید. نتمارکو تشکیل شده از تیمی جوان، پویا و با دانش است، که هدفمان ارائه خدمات آنلاین با بالاترین کیفیت می‌باشد. Google Discover به محتوای چندرسانه‌ای، از جمله ویدیوها و تصاویر باکیفیت، اهمیت می‌دهد.

Google Freshness الگوریتمی است که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و هدف آن، ارائه‌ی محتوای به‌روزتر و مرتبط‌تر به کاربران است. این الگوریتم باعث شد تا کاربران همیشه به اطلاعات و محتواهای دست اول دسترسی داشته باشند. کافئین یکی دیگر از مهم‌ترین الگوریتم های گوگل است که در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. هدف این الگوریتم، افزایش سرعت ایندکس‌گذاری محتواها در موتور جستجوی گوگل بود. با همین ویژگی، محتواهای جدید و همچنین محتواهای به‌روزرسانی شده، اولویت بیشتری پیدا کردند؛ موضوعی که در سال بعد، با الگوریتم تازگی محتوا، تکمیل‌تر شد. شرکت ما در زمینه بهینه سازی سئو، طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت دارد.

اما منظور از آپدیت گوگل که در برخی موارد به‌ اشتباه به‌جای الگوریتم مورداستفاده قرار می‌گیرد، به‌روزرسانی‌های هسته‌ی گوگل است. به‌عنوان مثال تغییر در تعداد نتایج صفحه‌ی اول، یکی از آپدیت‌ های گوگل است. در انتخاب هاست، به مواردی نظیر سازگاری با سیستم مدیریت محتوای وردپرس، استفاده از جدیدترین فناوری‌های امنیتی و پایدار بودن سرورها توجه کنید. چنین انتخابی نه‌تنها موجب بهبود عملکرد وب‌سایت شما می‌شود، بلکه از داده‌های شما در برابر تهدیدات سایبری محافظت خواهد کرد. هنگامی که فردی عبارتی را در گوگل جستجو می‌کند، اهداف مختلفی می‌تواند داشته باشد؛ از جمله یافتن اطلاعات، خرید محصول یا دسترسی به یک وب‌سایت خاص.

اول از همه باید یه راهی برای نظارت بر عملکرد SEO سایتت راه بندازی و صفحاتت رو به موتورهای جستجو معرفی کنی. این چک‌لیست شامل ۴۱ نکته مهمه که اگه اونا رو رعایت کنی، می‌تونی رتبه سایتت رو بالا ببری و ترافیک ارگانیکت رو بیشتر کنی. در این زمینه دقت داشته باشید که تغییرات ایجاد شده در لحظه اعمال شده و در پروفایل کسب‌وکار شما به نمایش درمی‌آید. بنابراین در هنگام ثبت اطلاعات حساس مثل ساعات فعالیت و… دقت کافی داشته باشید. در مسیر اول وقتی در این سیستم ثبت‌نام کرده و شروع به ورود اطلاعات پروفایل کسب‌وکار خود می‌کنید؛ گوگل پروفایل‌های مشابه که ممکن است متعلق به شما باشد را نشان می‌دهد. اگر یکی از این پیشنهادات واقعا متعلق به شماست؛ می‌توانید روی آن کلیک کرده و با تایید پروفایل، مالک آن شوید.

مشتری‌ها می‌تونن بهت پیامک بزنن و این یه راه عالی برای ارتباط مستقیم با افراد علاقه‌مند به کسب‌وکارت هست. این ویژگی بهت کمک می‌کنه تا به سوالات مشتری‌ها سریع جواب بدی و اونا رو به خرید ترغیب کنی. تحقیقات نشون داده که کسب‌وکارهایی که عکس دارن 42% بیشتر درخواست برای مسیرهای رانندگی و 35% بیشتر کلیک به وبسایتشون دریافت می‌کنن. اضافه کردن ویدیو هم یه ویژگی جدید و جذاب از گوگل هست که توجه مردم رو به خودش جلب می‌کنه. ابزاری رایگان برای پیدا کردن کلمات کلیدی با بیشترین جستجو در منطقه شما.

اگه صاحب کسب‌وکاری هستی ولی خیلی از تکنولوژی سر در نمیاری و می‌خوای یه سایت داشته باشی بدون اینکه یه قرون خرج کنی، «وبسایت Google My Business» همون چیزیه که دنبالش می‌گردی. در رابطه با این موضوع باید ذکر کرد که هر الگوریتمی که در آن دست‌کاری صورت گیرد، کار مشتری با آن به مشکل بر خواهد خورد. همچنین میزان پیچیدگی الگوریتم گوگل آنقدر زیاد است که امکان دسترسی هیچ‌کس به آن وجود ندارد. الگوریتم گوگل دارای پیچیدگی‌های زیادی است و گوگل هرگز این جزئیات را افشا نمی‌کند. متخصصین سئو فقط در مورد تکنیک‌های عمومی مثل متا تگ، عکس‌ها و غیره اطلاع دارند. اما ممکن است که برخی با عنوان سئو تضمینی با دست‌کاری الگوریتم گوگل کار کنند.

یک اشتباه رایج این است که بعد از اولین موفقیت ها سئو را کنار بگذارید و آن را بیشتر بهینه نکنید. برای اینکه در رقابت سئو بازنده نشوید، باید زمان و پول را صرف بهینه سازی دائمی، مرحله به مرحله کرد. این شاخص های عملکرد موفقیت معیارهای سئو را در بازه های زمانی مشخص ارزیابی می کنند و به شناسایی پتانسیل بهبود کمک می کنند. یک متا توضیحات خوب باید بین 150 تا 160 کاراکتر باشد و شامل یک فراخوان برای اقدام برای تشویق کاربران به کلیک کردن باشد. وارد پروفایل کسب‌وکارتون بشید و از قسمت مدیریت عکس‌ها، عکس‌های جدید اضافه کنید.

انجام ممیزی های منظم سئو تکنیکال می تواند به شما کمک کند تا مشکلات را شناسایی و برطرف کنید و عملکرد سایت خود را بهبود بخشید. در نهایت، فراموش نکنید که محتوای با کیفیت نه تنها به بهبود رتبه سایت کمک می کند، بلکه می تواند منجر به افزایش اعتبار برند شما، جلب اعتماد مخاطبان و افزایش نرخ تبدیل شود. پس در تولید محتوا وقت و انرژی کافی صرف کنید و آن را به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت در نظر بگیرید. لینک‌های شکسته تجربه کاربری بدی ایجاد می‌کنن و می‌تونن به سئوی سایتت آسیب بزنن. ابزارهایی مثل Screaming Frog و Ahrefs بهت کمک می‌کنن تا لینک‌های شکسته رو پیدا کنی و اونا رو اصلاح یا ریدایرکت کنی.

آیا می خواهید رتبه بندی گوگل خود را بهبود ببخشید؟ در اینجا نحوه دریافت مال خود آمده است گوگل-سایت اینترنتی بهینه سازی می تواند. ما فنی را پوشش می دهیم SEO، کلمات کلیدی، استراتژی های محتوا و بهینه سازی موبایل همین حالا بهینه سازی وب سایت خود را برای گوگل شروع کنید. محتوا یکی از قدرتمندترین ابزارها برای کسب رتبه گوگل و افزایش اعتبار سایت شماست! اضافه کردن تصاویر و ویدئوهای مرتبط به محتوای شما می‌تواند جذابیت صفحه را افزایش دهد و به کاربران کمک کند تا اطلاعات را بهتر درک کنند. همچنین، بهینه‌سازی تصاویر با استفاده از متن جایگزین (alt text) می‌تواند به بهبود سئو کمک کند.

یک نکته مهم درمورد انتخاب نام دامنه این است که ترجیحا و تاجایی که می¬توانید از نامهای کوتاه استفاده نمایید تا سرچ هم برای مخاطب راحت¬تر باشد. مطمئن شوید که این اطلاعات دقیقاً با آنچه در لیست GMB شماست متناسب باشد. وقتی نام، آدرس یا شماره تلفن شما در هر جایی از بخش های قابل مشاهده ی وب سایت ذکر شود، این مفهوم استناد محلی نامیده می شود و به کمک آن شما برای لیست بندی یا وب سایت اصلی تان امتیاز کسب می کنید. این نظر شخصی من است که بیشتر کلمات کلیدی جستجوی «نزدیک به من» زمانی انجام می شود که افراد از خانه خارج شده و یا در شرایط اضطراری قرار گرفته باشند. لیست های گوگل بیزینس اولین مواردی هستند که در بیشتر مواقع، هنگام جستجوی کلمات کلیدی محلی ظاهر می شوند.

نظرات می‌توانند شامل کلمات کلیدی و عبارات مرتبطی باشند که ممکن است در محتوای اصلی شما گنجانده نشده باشد. این کلمات کلیدی می‌توانند به بهبود سئو و پوشش دامنه وسیع‌تری از جستجوها کمک کنند. هرچه بیشتر کاربران نظرات خود را ارسال کنند، میزان فعالیت در صفحه افزایش می‌یابد. این افزایش فعالیت می‌تواند نشان‌دهنده محتوای جذاب و مفید برای گوگل باشد و به بهبود رتبه‌بندی کمک کند. اگر صفحه شما کند بارگذاری شود، احتمال ترک کاربران افزایش می‌یابد و گوگل نیز ممکن است رتبه شما را کاهش دهد.

با توجه به اینکه بیش از نیمی از ترافیک وب از طریق دستگاه های موبایل صورت می گیرد، سرمایه گذاری در این زمینه می تواند تأثیر قابل توجهی بر موفقیت کلی کسب و کار آنلاین شما داشته باشد. داده‌های ساختاریافته به موتورهای جستجو کمک می‌کنه تا محتوای سایتت رو بهتر بفهمن و اطلاعات مفیدتری به کاربران توی نتایج جستجو نشون بدن. به‌عنوان مثال، اگه یه صفحه محصول داری، می‌تونی با استفاده از داده‌های ساختاریافته، اطلاعاتی مثل قیمت، امتیاز و موجودی رو به گوگل نشون بدی. تأیید هویت کسب‌وکارتان در گوگل مای بیزینس، گامی حیاتی برای افزایش اعتبار و دیده‌شدن کسب‌وکارتان در نتایج جست‌وجوست. با تأیید هویت، به گوگل نشان می‌دهید که شما مالک واقعی این کسب‌وکار هستید و به این ترتیب، گوگل به اطلاعات شما اعتماد بیشتری می‌کند و آن را با اولویت بیشتری نمایش می‌دهد. همچنین، تأیید هویت باعث می‌شود کنترل کاملی روی پروفایل کسب‌وکار خود داشته باشید و بتوانید آن را بهینه‌سازی کنید.

قبل از شروع تولید محتوا، لازم است عباراتی را شناسایی کنید که کاربران برای جستجو از آن‌ها استفاده می‌کنند. این انتخاب هوشمندانه می‌تواند نه‌تنها ترافیک سایت شما را افزایش دهد بلکه تجربه کاربر را نیز بهبود بخشد؛ زیرا کاربران به راحتی محتوایی را که به دنبال آن هستند، پیدا می‌کنند. الگوریتم‌های پیچیده گوگل به طور مداوم به‌روزرسانی می‌شوند و دستیابی به جایگاهی برتر در نتایج جستجو همچنان یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها به شمار می‌آید. با این وجود، رعایت اصول و بهره‌گیری از تکنیک‌های موثر سئو اصفهان، می‌تواند بهبود قابل توجهی در رتبه سایت ایجاد کرده و مسیر موفقیت در جذب کاربران را هموار سازد. یک ساختار خوب طراحی شده نه تنها به کاربران کمک می کند تا راحت تر در سایت شما حرکت کنند، بلکه به موتورهای جستجو نیز اجازه می دهد محتوای شما را بهتر درک و ایندکس کنند.

به یاد داشته باش که برای موفقیت در سئو، باید روی تمام جنبه‌های سئو، از تحقیق کلمات کلیدی و سئوی فنی گرفته تا بهینه‌سازی محتوای داخلی و لینک‌سازی خارجی کار کنی. برای اینکه بدونی چقدر می‌تونی توی نتایج جستجو رتبه بگیری، باید پتانسیل رتبه‌بندی سایتت رو درک کنی. اول باید ببینی که کلمات کلیدی‌ای که می‌خوای روشون کار کنی چقدر رقابت دارن و چه میزان جستجویی دارن. بعد از اون، باید بررسی کنی که آیا محتوای سایتت، بهینه‌سازی فنی و تجربه کاربریت به اندازه کافی قوی هست که بتونه با رقبا رقابت کنه یا نه. گوگل مای بیزینس بهت کمک می‌کنه که ویژگی‌های برتر کسب‌وکارت رو برجسته کنی و مشتری‌های بالقوه راحت‌تر پیدات کنن، دربارت اطلاعات کسب کنن و باهات ارتباط برقرار کنن.

به‌عنوان مثال برخی از این الگوریتم‌ها وب‌سایت‌های خاطی را جریمه می‌کنند و برخی دیگر کیفیت محتوا و سیستم لینک‌دهی داخلی و خارجی وب‌سایت را بررسی کرده و به آن‌ها امتیاز می‌دهند. برای شناسایی بهترین فرصت‌های لینک‌سازی، می‌توانید از ابزارهایی نظیر Ahrefs استفاده کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که کیفیت بک‌لینک‌ها بسیار مهم‌تر از کمیت آن‌هاست. از ایجاد لینک‌های غیرطبیعی خودداری کرده و بر استراتژی‌های طبیعی و معتبر تمرکز کنید تا بهترین نتایج را به دست آورید. نرخ پرش به معنای تعداد کاربرانی است که پس از ورود به یک صفحه، بدون تعامل بیشتر آن را ترک می‌کنند. بانس ریت بالا معمولاً نشان‌دهنده این است که محتوای شما نتوانسته نیاز کاربران را برآورده کند.

گوگل پیشنهاد دسترسی کسب و کار به کیت‌های بازاریابی رایگان به همراه استیکر ها، پست‌های اجتماعی و پوسترهای رنگی را میدهد. مهم نیست که دنبال شلوغی مغازه تون هستید یا ترافیک وب چون گوگل بدون شک یک موتور جستجوی بسیار پرطرفدار هست و همه برای پیدا کردن جواب سوالاشون میرن سراغ اون. برای ورود به Google برای کسب و کار من، از حساب Google موجود خود استفاده کنید یا یک حساب جدید ایجاد کنید. نام، دسته و آدرس کسب و کار خود را وارد کنید و در صورت لزوم یک فهرست موجود را درخواست کنید. یکی از رایج‌ترین منابع خطا هنگام استفاده از «Google برای کسب‌وکار من»، وارد کردن نادرست یا ناقص داده‌های شرکت است. قبل از تأیید، اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات ارائه شده صحیح و کامل هستند.

صفحات موبایل سریع (AMP) یک پروژه متن باز است که توسط گوگل پشتیبانی می شود و هدف آن ارائه محتوای وب سریع تر برای دستگاه های موبایل است. اگرچه استفاده از AMP الزامی نیست، اما می تواند سرعت بارگذاری صفحات موبایل را به طور قابل توجهی افزایش دهد. این نوع URL ها هم برای کاربران قابل فهم تر هستند و هم به موتورهای جستجو کمک می کنند تا محتوای صفحه را بهتر درک کنند. استفاده طبیعی و هوشمندانه از کلمات کلیدی در متن، تیترها و متا تگ ها می تواند به گوگل کمک کند تا موضوع و محتوای صفحه شما را بهتر درک کند. قبل از شروع، لازم است بدانید که بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یک فرآیند مداوم و پویاست.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری